Πέμπτη, Ιανουαρίου 12, 2006

ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ

Με λυπη εκανα διαφορες αρνητικες διαπιστωσεις
1 κανεις δεν διαβαζει τα αρθρα μου αρα παραμενετε στην αμαθεια ερμαια των εχθρων του ναζισμου ΣΑΣ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ
2 εχετε βολευτει με μια δουλιτσα, μια γκομενιτσα, μια μιζερη ζωουλα δεν συμμετεχετε δεν επικοινωνειτε εχετε σκυψει το κεφαλι εχετε στησει κολο ΣΑΣ ΛΥΠΑΜΑΙ
3 παψατε να ασχολειστε με τη τεχνη δεν ειστε ναζι (περνετε μαυρες στα κολομπαρα) δεν ακουτε χεβιμεταλ ΣΑΣ ΜΙΣΩ

Μονος εμεινα και μονος θα νικησω αλλα οταν ερθει η ιερη στιγμη θα ειστε απεναντι μου με τους εχθρους και ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΤΕ οπως σας αρμοζει
Αποδω και περα σε ολα τα αρθρα θα χρησιμοποιω ΠΡΩΤΟ ΕΝΙΚΟ μονο εγω αξιζω και μονο εγω θα λαβω την πολυποθητη ΝΙΚΗ μετα απο δυσκολο και μακρυ αγωνα

Ετικέτες

1 Comments:

Blogger ΕΩΣΦΟΡΟΣ ΧΡΥΣΑΥΓΟΣ said...

αντε ρε μη σε πλακωσω και σενα και ολους
δε γουσταρω ουτε το σκατο μου
να πεθανετε ολοι σας

13 Φεβρουαρίου 2006 στις 11:05 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home