Τετάρτη, Οκτωβρίου 11, 2006

ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ μερος 1ο

Κάθετα διαφωνούντας με την ποιητική τεχνική του Βασίλη LORD PROTECTOR OF

AGRINIO CITY OF LIGHT CITY OF ETERNAL EVOL ARCH GENERAL BUSINESS

MANIPULATOR SATANIK IBOL NAZI XEBI METAL, παραθέτω ένα υπόδειγμα γραφής

του σύγχρονου ρεύματος ΔΕΗ. Είναι καθαρά ερωτικό, το θέμα του αφορά την

περιπέτεια ενός ταμπόν, και στηρίζεται σε συνειρμικές εικόνες (έχει και

ρεφρέν).





Το ταμπόν



Άσπρο πρόβατο ασφυκτιά

Χωμένο μέσα στον κώλο ενός ελέφαντα

Το τηλέφωνο δεν απαντά

....Που να είσαι;;



Άσπρο ταμπόν σου αγόρασα για δώρο

Χωμένος μέσα στα χρέη για άλλη μια φορά

Χαλάλι σου όμως, αφαιρείται από τον φόρο

....Που να είσαι γαμώτο;;



(ρεφρέν - εδώ θέλει πάθος και ένταση από τον τραγουδιστή)

ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΣΟΥ ΜΕΣ ΣΤΟ ΑΙΜΑ

ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΟΛΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΑ

ΑΦΟΥ ΣΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟΣΑ ΑΣΠΡΑ ΤΑΜΠΟΝ

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΧΩΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ ΖΑΜΠΟΝ????



Το ματωμένο σου μουνάκι μου λείπει

Και με το ταμπόν που αγόρασα συνομιλώ

Νιώθω μεγάλο καρδιοχτύπι

....Που είσαι ρε πούστη μου;;



Και ξάφνου, Ω! Παίρνω την μεγάλη απόφαση

Ξετυλίγω το ταμπόν

Και στον κώλο της Παναγίας το χώνω από απόσταση

...Στα αρχίδια μου όπου και να 'σαι



ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΣΟΥ ΜΕΣ ΣΤΟ ΑΙΜΑ

ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΟΛΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΑ

ΑΦΟΥ ΣΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟΣΑ ΑΣΠΡΑ ΤΑΜΠΟΝ

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΧΩΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ ΖΑΜΠΟΝ????



Τώρα με την Παναγία γκόμενα

Καβαλάω τη Yamaha μου

Μου παίρνει τσιμπούκια απρόσμενα

....Όπου και να 'σαι μην έρθεις



Γαμώ τη μάνα του Χριστού

Τη γυναίκα του Θεού και του Ιωσήφ

Εκσπερματώνω παντού

...καριόλα





ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΣΟΥ ΜΕΣ ΣΤΟ ΑΙΜΑ

ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΟΛΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΑ

ΑΦΟΥ ΣΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟΣΑ ΑΣΠΡΑ ΤΑΜΠΟΝ

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΧΩΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ ΖΑΜΠΟΝ???? (δις)



(εδώ ο τραγουδιστής τραγουδάει σαν αντίλαλος, και η φωνή του σβήνει..)

καριόλα -όλα -όλα -όλα

πιες τα όλα -όλα -όλα

τόσα ταμπόν -αμπόν -αμπόν

κι εσύ ζαμπόν -αμπόν -αμπόν

παναϊα 'μ.


Αλέξης

Εκπαιδευτικός - Διακορευτής (γυμνάσιο και κάτω)

Απο μικρη ηλικια ειχα τη χαρα να γνωρισω και να κανω παρεα με εξαιρετικα ατομα
Οι φιλοι μου ηταν ολοι γαμω τα ατομα (αν και οι φλωροι θα τους ελεγαν μαλακες) και ολοι μαζι δημιουργησαμε τεχνη με καθε τροπο (τρισκαταρατοι ποιηματα ταινιες κτλ)
Ο φιλος μου ο αλεξης εξαιρετικος καλλιτεχνης και αυτος ειχε γραψει ενα (απ'τα πολλα) ποιημα το οποιο δημοσιευω εδω με ενα μικρο προλογο (του) και επιλογο (μου)
Θα ακολουθησουν και αλλα γιατι σχεδον η μιση παρεα συνθετει δημιουργει

Λιγα λογια για το δημιουργο

Ο αλεξης ειναι ενα ψηλο γεροδεμενο αγορι που του αρεσει ο αθλητισμος η μουσικη και η βατευση κορασιδων αν εχετε κοινα στειλτε του μειλ alexis@3athlon.gr και αν ειστε κορασιδα και μενετε καλαματα βρειτε τον για να φατε το πουτσο
Στη φωτο ο αλεξης δεξια (οπως μπαινετε) με ενα φιλο του (καλο παιδι)

Ετικέτες , ,

1 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Με λένε Μπρέμπου Σοφία . Είμαι 25 ετών.Το τηλ. μου είναι 2102411713.Όποιος θέλει να περάσουμε καλά (χωρίς δεσμεύσεις) και είναι ‘προικισμένος’ , ας ρίξει σήμα . Αν μπορεί να φέρει και έναν φίλο του , ακόμη καλύτερα .

2 Δεκεμβρίου 2006 στις 10:15 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home