Τρίτη, Ιουνίου 12, 2007

Ο ΓΕΝΝΑΙΟΣ ΟΠΑΔΟΣ sigse

Μπαινει και αφηνει ενα κομμεντ και με αφηνει αφωνο

" Επίσης κάνετε ένα ιστορικό λάθος η παναγίτσα και ο χριστούλης δεν ήτανε δύο πρόσωπα αλά ένα, ο παναγίτσας. Το λέω για τι την έπαθα και εγώ έτσι, έρχεται μια μέρα η παναγία και με παρακαλάει να την γαμήσω, ντάξει παρθένα δεν ήτανε αλλά την λυπήθηκα. Και πάω να της τον χώσω και ή πουστάρα ήτανε τραβέλι ρε, ευτυχώς που δεν έκανα καμμία μαλακία. Με είχε στήσει η άτιμη καριόλα παγίδα να με κάνει και μένα κίναιδο χωρίς την θέληση μου."

Αντιλαμβανω οτι προκειται για μεγαλο ταλεντο και του ζηταω να γραψει ενα ποιημα
Και το γραφει και ειναι κορυφαιο!!!


ela gamo tous evreous kai ton mikki theodoraki egrapsa to poiima:

ΠΗΓΑ ΣΤΗΝ ΚΝΕ ΚΑΙ ΓΑΜΑΓΑ ΤΙΣ ΜΑΝΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΛΑ
ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ ΠΙΣΩΓΛΕΝΤΗΔΕΣ ΚΟΥΜΟΥΝΙΑ ΣΤΡΟΥΜΠΟΥΛΑ
ΟΜΩΣ Η ΝΥΧΤΑ ΕΦΤΑΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΩΣ ΝΑ ΠΡΟΦΤΑΣΩ
ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΩ ΚΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΞΑΠΟΣΤΑΣΩ

ΤΟΥΣ ΕΣΦΑΞΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΑΙΔΟΥΣ ΜΕ ΚΕΦΙ ΚΑΙ ΜΕΡΑΚΙ
ΚΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΩ ΝΑ ΠΙΩ ΚΑΝΑ ΟΥΖΑΚΙ
ΟΜΩΣ ΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙ
ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΑΤΟΥΡΟ ΤΟΥ ΜΑΡΞ Ο ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΣ ΠΙΝΕΙ

ΕΨΑΧΝΑ ΟΥΖΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΠΟΥΘΕΝΑ
ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝΕ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΚΛΕΙΣΤΑ
ΓΙΑ ΟΥΖΟ ΤΟΤΕ ΔΥΣΚΟΛΑ, ΕΛΠΙΔΑ ΠΙΑ ΚΑΜΙΑ
ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΩ ΠΙΣΤΑ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ

ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑ ΠΟΛΥ ΑΥΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΔΙΝΕΙ
ΕΚΛΕΓΑ ΜΕ ΑΝΑΦΙΛΗΤΑ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ
ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΜΕ ΛΥΠΗΘΗΚΕ ΠΟΥ ΕΚΛΕΓΑ ΓΟΕΡΑ
ΣΤΑ ΔΥΟ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΑΝΟΙΞΕ ΛΑΜΨΕΙΣ ΑΣΤΡΑΠΕΣ ΜΠΟΥΜΠΟΥΝΗΤΑ

ΣΤΗ ΓΗ ΠΡΟΣΓΕΙΩΝΟΤΑΝΕ ΣΥΝΝΕΦΟ ΠΥΚΝΟ
ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΝΑ ΕΙΔΑ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ
ΑΜΕΣΩΣ ΧΑΡΗΚΑ ΕΓΩ ΛΕΩ ΟΥΖΟ ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ
ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΟΣΟΙ

ΜΑ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΟΨΕ ΤΗ ΦΟΡΑ
ΤΕΚΝΟ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΠΟΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ Η ΩΡΑ
ΠΗΓΑ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΩ ΜΑ ΕΙΠΕ ΘΑ ΜΕ ΑΝΤΑΜΕΙΨΕΙ
ΣΕ ΚΑΘΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΟΥΛΟ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΛΕΙΨΕΙ

ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΦΕΡΕΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΡΩΤΑΩ
ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΑΣ ΜΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΑΩ
Η ΑΜΟΙΒΗ ΣΟΥ ΤΕΚΝΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠ ΤΑ ΙΔΙΑ
ΚΑΙ ΕΣΚΥΨΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΓΛΕΙΨΕ ΣΑΝ ΠΟΥΣΤΑΡΑΣ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ

afieromeno ston megalo mousikosynteti mas pou exei pathei 140 egefalika

Αυτα τα ωραια
Οποτε αντιλαμβανεσθε οτι το μπλογκ μου μετεξελισεται σε ενα πνευματικο κεντρο οπου ο καλλιτεχνης θα μπορει να εμπνεεται και να συγγραφει χωρις την απειλη και φιμωση της αριστερης διανοησης και την μουργα της ψευτοκουλτουρας
Καλω λοιπον εσας ολους τους πιστους οπαδους μου να στειλετε οτι καλλιτεχνικο εργο εχετε σε οποια μορφη (ακομη και γλυπτα) για να προβληθειτε χωρις να φοβασθε την κατακραυγη και την λογοκρισια των μπολσεβικων κιναιδων παπαδων κτλ



Ιδρυω για αυτο το λογο το "Ιδρυμα Αδολφος Χιτλερ (ΙΑΧΙ)" που θα προβαλει και θα προστατευει τα αρια προτυπα πνευματος και παραδοσης με σκοπο την ΝΙΚΗ εναντιον του σκοταδισμου της κακογουστιας και της σαθροτητας

Ετικέτες , ,

2 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Ναι έτσι αρχηγέ! Tο ΙΑΧΙ θα eίναι το νοερό ξίφος που θα τρυπήσει την καρδία του μικρού Παναγίτσα δίνωντας νικηφόρο τέλος στην άνιση μάχη τέχνης κιναιδισμού. Και τώρα ένα κιναιδικό ανέκδοτο! Τι είναι αυτό που έχει μούσια κάνει πορείες και σου γλιστράει από τα χέρια. Το ΚΟΥΠΟΥΝΙ

12 Ιουνίου 2007 στις 3:45 μ.μ.  
Blogger ΕΩΣΦΟΡΟΣ ΧΡΥΣΑΥΓΟΣ said...

ρε θα τους γαμησω το χριστο ολων
δεν παιρνω χαμπαρι
και του παναγιτσα και των σταλινς και των εβραιων και ολων
τερμα τ'αστεια θα γαμηθουν ολοι
και να μην κανεις αστεια τα πραγματα ειναι σοβαρα

12 Ιουνίου 2007 στις 6:56 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home