Πέμπτη, Μαΐου 31, 2007

ANGUS MCBRIDE (1931-2007)



Ο ανγκους μακμπραιντ ηταν ο αγαπημενος μου κομιστας σε σχεδιο χωρις σεναριο
Η δουλεια του ειναι καταπληκτικη και τον γνωρισα απο τα ασπρομαυρα σκιτσα στο παιχνιδι ρολων MERP
Επειτα αναζητησα και αλλες δουλειες του σε στρατιωτικη ιστορια τρομερες και εντυπωσιακες και αυτες

Το εργο του θα μεινει αθανατο...





Ετικέτες , , ,

Τετάρτη, Μαΐου 30, 2007

ΑΣΦΟΔΕΛΟΙ ΚΑΙ ΥΑΚΙΝΘΟΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΚΟΥΡΝΙΑΧΤΟ ΤΟΥ ΔΕΙΛΙΝΟΥ

Έγραψα ένα ποίημα στα κινέζικα που περιγράφει τον ανεκπλήρωτο ερωτά ενός ανάπηρου κωφάλαλου για μια κατάκοιτη γριά που έχει πουρί στο μουνί της και τρέχουν εκζέματα απ’τα μάτια της καθώς και τις περιπέτειες του σκύλου της που τη γαμεί κρυφά

Η τεχνοτροπία είναι της δεύτερης δυναστείας των πινγκ τσιου πριτς τέλη του 18ου αιώνα πχ που έγινε κυρίως γνωστή στην επαρχία της σήψο-κίνας από περιπλανώμενους τροβαδούρους με όρκο δυσκοιλιότητας

Ετικέτες , ,

Τρίτη, Μαΐου 29, 2007

Η ΕΠΟΠΟΙΙΑ ΤΟΥ ΧΕΒΙ ΜΕΤΑΛ 8



Πετσια καρφια και βιαιο γρηγορο μεταλ με διαστημικη ΕΦ επιρροη
Χρονια στις επαλξεις αλλα υπεπεσαν σε παραπτωμα που με στεναχωρησε πολυ και με αναγκασε να τους διαγραψω (φυσικα ακουω τα παλια καλα κομματια)
Δεν ειναι κακο που ειχαν τρουπιο τραγουδιστη (συμβαινει και στις καλυτερες οικογενειες τον διωχνεις και συνεχιζεις) αλλα το οτι παρολες τις δηλωσεις του οτι το μεταλ πεθανε κτλ τον ξαναπερνεις για να κονομησεις
Ενα μεγαλο Χ και να παν να γαμηθουν

Ετικέτες , ,

Πέμπτη, Μαΐου 24, 2007

ΕΛΛΑΔΑΡΑ (ΓΛΥΚΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ)

Το σαν χωρα ειμαστε για το μπουτσο το ξερουμε ας πεσουν οι μασκες αλλα συνεχιζουμε να προσφερουμε πολιτισμο οχι μονο παλια που οι αλλοι τρωγαν βαλανιδια αλλα και σημερα που τρωνε πεοι (σημ. ειναι κιναιδοι)

Μια τιτανια προσπαθεια εχει γινει απο τον λεβεντη κορποσκυλο που εχει συγκεντρωσει ανεκτιμητο υλικο

παραθετω ενδεικτικα
1 πατρα
2 λεντης
3 λεβεντης
και απειρο αλλο υλικο χαρι κλιν πανουσης ζουγανελης μεγαλες ταινιες '80 (τσακωνας ψαλτης πετροχειλος)
Μιλαμε για φοβερη προσπαθεια
Μπειτε και θα εκπλαγειτε
Και οχι δεν περνω λεφτα για να τα πω αυτα ειμαι αυθορμητος

Επισης αριστο σαιτ ειναι με ελληνικες ταινιες πολλες ταινιες συγχρονες και παλιες αν και σε χαμηλη ποιοτητα

Αυτα τα λεω για να σας ενημερωσω να μην χαζευετε στην τηλεοραση και βλεπετε πουστηδες και αλλοτριωνεστε

Στο πλαισιο της τεχνης παραθετω εργο δικο μου και ενος φιλου μου του ευαγγελου (θα τον θυμαστε ως βαγγελης ο οχετος απο τρισκαταρατους) μεγαλης αξιας δωρεαν για σας



Με ναζιστικα αντιεβραικα αντιχριστιανικα (αντικομουνιστικα δεν χωραγαν σε επομενο εργο) μηνυματα με νατουραλιστικη απεικονιση των μορφων επηρεασμενο απο τον νεορομαντισμο στο τοπιο με υλικα πολτοποιημενα ζαμπον και πυρακτωμενα καταιφια καθως και εφαπτωμενα ιματια δωσμενα στο πλαισιο του σατανιστικου χεβιμεταλ

Ετικέτες , ,

Τετάρτη, Μαΐου 16, 2007

ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΗΤΤΗΘΗΚΑΜΕ ΠΟΤΕ 15/05/1919



Σαν σημερα 15 Μαιου 1919 ο ΕΣ καταλαμβανει την Σμυρνη και την περιοχη της Ιωνιας επικυρονοντας τυπικως οτι μας ειχε δοθει.
Ηταν η κορυφαια στιγμη του Ελληνικου κρατους αφου ειχε καταφερει να επανενωσει μεσα σε 100 χρονια απο την ιδρυση του το μεγαλυτερο μερος περιοχων με ελληνικο πληθυσμο
Ηταν η στιγμη η Ελλαδα να φυγει απτην κατηγορια των μικρων χωρων και να γινει τοπικη υπερδυναμη με προοπτικες ακομα μεγαλυτερες
Δυστυχως κανεις δεν σταθηκε στο υψος των περιστασεων ο εβραιος Βενιζελος (μπεν ιζελ) την κοπανησε νυχτα, ο βασιλευς ενδιαφερθηκε να εκδικηθει οσους του πηγαν κοντρα προβιβαζοντας φιλους και αποστρατευοντας εχθρους αποκεφαλιζοντας το στρατευμα απο ηγετες βετερανους πολεμαρχους 10 ετων συνεχους μαχης βαζοντας ασχετους και αναξιους, η νεα πολιτικη ηγεσια δεν ηξερε τι της γινονταν, η νεα στρατιωτικη ηγεσια ηταν τρεις λαλουν και δυο χορευουν (κι αλλοι δυο παραμονευουν) ολα αυτα σε συνδιασμο με μια εκστρατεια χωρις νοημα (και εκτος δικαιοδοσιας που τυπικα ακυρωνε και την νομιμη καταληψη) που εξουθενωσε τον ηδη σκληρα δοκιμασμενο στρατο και δημιουργησε τεραστια προβληματα επιμελητειας και συντονισμου, ελλειψη στρατηγικου σχεδιασμου, αλλαγες στο πολιτικο σκηνικο (ανοδος μπολσεβικων στη ρωσσια και συμμαχια με τους νεοτουρκους, αποστασιοποιηση των μεχρι τοτε συμμαχων μας) προδοτικη σταση του ΚΚ σε ολες τι θεσεις (μετοπισθεν με απεργιες, στο μετωπο με δοσιλογους) εφεραν την καταστροφη.

Χαθηκε η ευκαιρια να γινουμε μεγαλη χωρα και εκτοτε η μιζερια και ο φοβος κατελαβε τους ελληνες πολιτικους και στρατιωτικους.

Φυσικα τιποτα δεν ειναι μονιμο και ολα αλλαζουν και νεες ευκαιριες δημιουργουνται

Ετικέτες , ,

Κυριακή, Μαΐου 13, 2007

Η ΕΠΟΠΟΙΙΑ ΤΟΥ ΧΕΒΙ ΜΕΤΑΛ 7



Μεγιστο συγκροτημα στυλοβατης του Χεβι Μεταλ 40 χρονια πιστη στα ιδανικα κοντρα στην φλωρια και την πουστια

Ολιγα κλιπς

θαντερστρακ


ΙΤΣ Ε ΛΟΝΓΚ ΓΟΥΕΙ (ΟΧΙ ΤΟΥ ΤΙΠΕΛΕΡΙ)


ΧΑΙΓΟΥΕΙ ΤΟΥ ΧΕΛ ΙΒΟΛ


ΤΖΕΙΛΜΠΡΕΙΚ ΑΝΑΡΧΙΑ


Και φυσικα μην ξεχναμε οτι ειναι και σατανισται το λεει και το ονομα των



Ας τα βλεπουν τα μεταλλια να γουσταρουν
ας τα βλεπουν και οι φλωροι και να γαμιουνται

Ετικέτες , , ,

Πέμπτη, Μαΐου 10, 2007

ΤΟΥΡΚΟΜΑΧΟΣ ΕΛΛΗΝ

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΑΝΕΛΟΣ 1792-1823

Εμαθα γιαυτον τον ξεχωριστο καλλιτεχνη στο περιοδικο χρυση αυγη (του οποιου εχω αφθονο υλικο και απο παλια τευχη).
Ελλην εκ Κων/πολεως σπουδασας εις Βιεννας ιατρικην θερμος πατριωτης εγκατελειψας σπουδας θαλπωρας μετεβην εις βουκουρεστιν να ενωθην μετα του Υψηλαντου. Μετα την αποτυχια της εκει προσπαθειας ηλθεν εις τον κυριως ελλαδικον χωρον οπου συμμετειχε ειστη ελληνικην επαναστασιν και ελαβεν μερος εις πολλας μαχας.
Παραλληλως τηρουσε και το λειτουργημα του θεραπευτου κατα την εκτελεση του οποιου γιατρευοντας ασθενεις εις κρητην υπεκυψεν.
Τελος εγραφε διαφορα κειμενα με τας εμπειριας του κατα την ελληνικη επαναστασιν.
Το ποιημα που ακολουθει ειναι το αγαπημενο μου, πρωιμοι στιχοι επικου μεταλ τους οποιους δεσμευομαι να μελοποιησω σε προσεχες δισκο μου


στον στιχο 20 υπαρχει τυπογραφικο λαθος ζητουμε συγνωμην

Ετικέτες , , , , ,

Δευτέρα, Μαΐου 07, 2007

Η ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΙΣ

Μπηκε ενα τρουπιος και αφησε ενα ποιημα για το πως γαμιεται
Μπηκα καιγω στο μπλογκ του και αφησα ενα ποιημα πως ως επικεφαλης υπομοναδος φλογοβολιστων θα τους εξαυλωσω
Το ποιημα ακολουθει:

Ετικέτες , , , , , , ,

Παρασκευή, Μαΐου 04, 2007

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

Επειδη καποιοι απο σας μπορει να μην εχετε την εμπειρια που εχω εγω στα μουνια ή να μην αντιλαμβανεσθε τι εννοω βαζω υποβοηθητικο πινακιο με εικονες για να γινω κατανοητος

Ετικέτες , ,

Πέμπτη, Μαΐου 03, 2007

ΑΝΔΡΙΚΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ - ΙΕΡΟ ΠΕΟΣ




Στη φύση η εκπαίδευση και ανατροφή των νέων ανήκει στο θηλυκό, το αρσενικό μικρό ή και ελάχιστο ρόλο εχει. Στα θηλαστικά, τουλάχιστο, η παρουσία του είναι μόνο στην αναπαραγωγή είτε ως αρχηγός μιας αγέλης θηλυκών και μικρών.

Στον άνθρωπο όμως λόγω της αδυναμίας του να αντιμετωπίσει της δυσκολίες μόνος και της παρατεταμένης χρονικής διάρκειας της ενηλικίωσης ανακαλύφθηκε ο θεσμός της οικογένειας. Έτσι το θηλυκό μένει σπίτι ανατρέφει τους απόγονους και τηρεί το νοικοκυριό ενώ το αρσενικό παρέχει τα προς το ζην.

Δημιουργήθηκε όμως λόγω των ιδιαζόντων συνθηκών στον άνθρωπο κάποιες διαφοροποιήσεις και το θέμα γάμος-οικογένεια αντί του πρακτικού σχήματος του αρχικού έλαβε και άλλες διαστάσεις, οικονομικές (συμφερόντων, προίκα), κοινωνικές (ασυμβατότητα μεταξύ διαφορετικών τάξεων) και έγινε κάτι αυτόνομο πέραν του αρχικού σχεδιασμού.

Ο ανήρ χάριν της ευκολίας που παρέχει ένα μόνιμο θηλυκό σπίτι (συνεύρεση, τροφή, καθαριοτης) αποποιήθηκε κάποιες ελευθερίες του ως αντάλλαγμα, αν και κάτι τέτοιο αντικειτο στα ένστικτα του και την ψυχολογία του. εντουτοις, η συμβίωση κυλούσε ήρεμα μέχρι τις αρχές του 20ου αιώνα η γυναίκα έτρωγε τις μπάτσες της ο άντρας έφευγε πήγαινε έπινε, δούλευε της έδινε ότι έβγαζε και η σύζυγος κουμαντάριζε τα του οίκου και όλα ωραία.

Ο κομουνισμός και οι παραφυάδες αυτού σκέφτηκαν να το αλλάξουν. Ομοφυλόφιλες γυναίκες με απωθημένο που δεν ήταν άντρες και δεν διέθεταν πέος και κίναιδοι προοδευτικοί (πάντα ο πούστης είναι με την πρόοδο άμα είναι να τον γαμάν περισσότερο) δημιούργησαν τον φεμινισμό. Δηλαδή την προσπάθεια της γυναίκας να γίνει άντρας (χωρίς πούτσα) και να κάνει τα αντίθετα με τη θηλυκή φύση. Θεωρήθηκε δηλαδή ότι ο προαιώνιος προορισμός της γυναίκας να αναθρέφει άξια άτομα για την κοινωνία κατώτερος απ’το να κάνει καριέρα και να έχει δικαιώματα με τις γνωστές συνέπειες (διαζύγια, δυο παγκόσμιοι πόλεμοι, πυρηνικός όλεθρος).

Πέραν τούτου η αυτοδιάθεση δημιούργησε και μια ανατίμηση στην αξία του μουνιού. Εκεί που παλιά την έδερνες, την κυλούσες στην λάσπη και έπαιρνες αυτό που ήθελες τώρα έπρεπε να πληρώσεις πολύ. Κατάφεραν οι γυναίκες να περάσουν ότι η ερωτική πράξη είναι αντρική υπόθεση και ότι αυτές δεν πολύ γουσταρουν αλλά αναγκάζονται να ενδώσουν ως αντάλλαγμα για άλλες αποζημιώσεις αν και κατά την ερωτική πράξη η γυναικεία ικανοποίηση είναι επί δυο και η προσπάθεια που καταβαλει δια δυο, οπότε για μια πράξη που αυτές απολαμβάνουν τέσσερις φορές παρά πάνω θεωρούν ότι πρέπει να λάβουν και αποζημίωση επιπλέον.

Πάντα υπήρχαν οι πόρνες οι οποίες όμως είχαν ειδικό ρόλο δεν θελαν έρωτες ομορφιές και τα τοιαύτα αλλά ήταν επί χρημασι, σήμερα είναι όλες επί χρημασι απλά κάποιες το παραδέχονται και κάποιες όχι. Επειδή πάντα υπάρχουν δοσίλογοι και προδότες άρχισε ένας ανταγωνισμός για το μουνί το οποίο ώθησε τις τιμές στα ύψη με συνέπεια γυναίκες από μέτριες και πάνω να έχουν παράλογες απαιτήσεις (έμειναν μόνο κάποιες αφύσικα και αποκρουστικά χοντρές να προσφέρονται στον απλό κόσμο αποτελώντας όμως μικρή και άχρηστη μειοψηφία) για τον ευατο τους ενώ ο αντρας βολευεται με ότι βρει.

Υπάρχουν θεωρίες και συμβουλές για τρόπους να προσφέρεις ηδονή σε μια γυναίκα και πως να τη ικανοποιήσεις και τι θέλει και τι πρέπει ενώ λείπουν αντίστοιχοι οδηγοί για τον άντρα. Υπαρχουν μέρες ερωτευμενων μητερας γυναικας όπου οι γυναίκες λαμβανουν δωρα μόνο ενώ για τον αντρα τιποτε, πατωντας στον μυθο της καταπιεσης για αιωνες και απαιτωντας μεχρι να εξισωθει το ιστορικο αδικο. Το χειρότερο σε διαζύγια παίρνει η μάνα τα παιδία (συνήθως) ενώ ο πατέρας συνεχίζει να πληρώνει για να του γίνει μάθημα για την μαλακία που έκανε.

Υπάρχει μια μεγάλη συνωμοσία από αρχαιοτάτων χρόνων αλλά τα τελευταία 100 χρόνια γιγαντώθηκε, η συνωμοσία του μουνιού. Όλα γίνονται γι’αυτο αυτοκρατορίες πέφτουν και γίνονται πόλεμοι και το εμπόριο στηρίζεται πάνω του και ο άντρας προσπαθεί να αποκτήσει κάτι που στη φύση έχουν όλοι (σχεδόν) εύκολα και τζαμπα, το μουνί. Είναι ανάγκη επιτακτική να αντιληφθεί ο άντρας πως το παλλόμενο χωρίς οστούν αλλά σκληρό όργανο που έχει ανάμεσα στα πόδια του είναι η βάση της γυναικείας ηδονής και ότι τίποτα δεν αντικαθιστά το ζεστό και φρέσκο κρέας. Η γυναικεία ηδονή βασίζεται στον άντρα και η γυναίκα είναι ετερόφωτο ων και χρειάζεται τον άντρα (είναι γνωστό πως οι γυναίκες δεν έχουν χόμπι ασχολίες και ενδιαφέροντα και το μόνο που τις απασχολεί είναι ο καλλωπισμός τους και ο άντρας είτε αυτός που έχουν είτε πως θα αποκτήσουν) η γυναικα όπως και ο σκύλος αντανακλα τον χαρακτηρα του αφεντη της και πρέπει να λάβει εκπαίδευση από νωρίς για να αποδωσει και να είναι χρησιμοι και αποδοτικη. Πρεπει λοιπόν ο άντρας να θέσει τον πήχη και όχι η γυναίκα. Για ένα γεγονός όπου και οι δυο ευχαριστιουνται εχοντας ιση συμμετοχη έφθασε να θεωρείται παραχώρηση από τη μια πλευρά και επιτυχία από την άλλη. Όλα τα ψέματα των γυναικών οδήγησαν εδώ ότι δεν έχουν καύλες, ότι δεν μιλούν για σεξ, ότι μικρές (και μεγάλες) δεν αυνανίζονται, ότι δεν βλέπουν τσόντες, ότι δεν γουστάρουν τον πούτσο κατάφεραν και δημιούργησαν το μύθο του καυλωμένου αρσενικού και του αγνού θηλυκού που αναγκάζεται και υποκύπτει και ζητά αποζημίωση για τον κόπο της

Ο αντρας από τις θέσεις και ρολους που έχει υποχρεωται να φερθει σκλυρα για να επανερθουν τα πραγματα και να ισορροπησουν.

Ο άντρας ως εργοδότης δεν προσλαμβάνει γυναίκες γιατί ο λόγος που τις παίρνει είναι ως αντάλλαγμα για ενδεχομενο σεξ ενώ μπορεί να το έχει πιο εύκολα αν αυτές βγουν εκτός παραγωγικής διαδικασίας και απολέσουν την οικονομική τους δύναμη.

Ο άντρας ως υπάλληλος-μεσάζων δεν κάνει χάρες σε γυναίκες αλλά τις δημιουργεί προσχώματα για να είναι συνέχεια εκτός και με προβλήματα ώστε να απομακρυνθούν και περιθωριοποιηθούν.

Ο άντρας ως καλλιτέχνης εξαφανίζει τις γυναίκες δεν τους δίνει λόγο και ύπαρξη και ο μόνος ρόλος που τις απομένει είναι των γκρουπις.

Ο άντρας ως πατήρ-αδελφός δεν περιποιείται την γυναίκα αλλά εν αντιθεση της φορτώνει δουλείες και ευθύνες για να μάθει από μικρή το ρόλο της.

Ο άντρας ως εραστής δεν κερνάει, δεν κάνει δώρα, δεν ευχαριστεί και δεν παρακαλαει για το σεξ περιμένει να τον ικετεύσει για να της κάνει ερωτά όπως πρέπει και όποτε θέλει

Ο άντρας ως κράτος αφαιρεί πάσης φύσεως δικαιώματα (ψηφου, περιούσιας) και στέλνει την γυναίκα στην κουζίνα

Είναι πόλεμος και στον πόλεμο υπάρχουν απώλειες αλλά πρέπει να δοθούν λύσεις σκληρές και άμεσες. Απαγορεύεται ο γάμος και γενικά η αποκατάσταση. Σε έναν μακροχρόνιο δεσμό είναι δυο οι εμπλεκόμενοι και όχι μόνο η γυναίκα, αν θεωρεί την όλη φάση σαν αντάλλαγμα για το κουκούλωμα κακώς έλαβε όμορφα πέη που είναι υπεραρκετα, αν δεν γούσταρε και το έκανε για το αγόρι της και θέλει αποζημίωση πάλι κακώς ας έφευγε δεν υποχρεούται κάνεις να κάνει κάτι χωρίς τη θέληση του και η δημιουργία τύψεων δεν ισχύει, αν νομιζει ότι χαράμισε τα νιάτα της είτε ήταν ηλίθια και δεν έφυγε είτε τα χαράμισε και αυτός μαζί της, γιατί ζητά και τα ρέστα. Οι γονείς της κοπέλας να παύσουν να ψάχνουν χορηγο για την κόρη τους και είτε να την σκοτώσουν αν δεν μπορούν να την θρέψουν είτε να μην έκαναν κόρη, κανένας δεν έχει την υποχρέωση να αναλάβει την συντήρηση κάποιας που δεν την θέλουν και αυτοί που την γέννησαν. Η κοινωνια ας παυσει να βλέπει την γυναικα ως αδυναμο πλασμα που θέλει προστασία, οι γυναίκες είναι πιο γερες απ’τον αντρα (ζουν πιο πολύ) και δεν έχουν καμία ανάγκη για προστασία.

Στο θέμα των απαιτήσεων από τις γυναίκες ζητείτε να είναι θηλυκές (όπερ σημαίνει όμορφες, κομψές, ευχάριστες, ποθητές, περιποιημένες, ερωτικές, ήσυχες) ενώ απ’τον άντρα αρρενωπός (όπερ να του σηκώνεται).

Μόνο έτσι μπορούμε να ανατρέψουμε την κατάσταση όπου έχουμε περιέλθει.

Ετικέτες , , , , ,