Τετάρτη, Φεβρουαρίου 13, 2008

Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΟΣ 1



Πιστος στις δηλωσεις μου συνεχιζω με το δευτερο μελος των εβδομαδιαιων προσφορων
Τις προφητειες φυσικα δεν τις βγαζω εγω αλλα τις μεταφερω απο την μοναχη σουλπικια του αγιου ορους οπου μεταμφιεσμενη σε κανονικο κιναιδο μοναχο διαγει ζωη σεμνη και ταπεινη εχοντας αφοσιωθει στον μοναχισμο μενοντας οχι σε μοναστηρι ή σκητη αλλα ως στυλιτισα με την διαφορα (και αυτον την βοηθα στην προφητεια) εχει τον στυλο στο κολο εδω και 35 χρονια
Οι προφητειες μου ερχονται στον υπνο οταν εχω φαει σκεπαστη πιτα με γυρο χοιρινο και μουσταρδα εχω πιει φραπε και εχω χεσει και κλασει την ιδια μερα

Ετικέτες , , , , , , , , , ,

2 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

allh mia poly kalh seira, den pistevo oti h soulpikia exei tipota na zilepsei apo ton paisio pera tou marketing budget, pantos akoma kai etsi pistevo efkola tha mporesei na ton synagonistei eidika an estiasei tis alithines κai foteines profiteeies ths se afta pou pragmatika noiazoune ton xristiano. akousa oti o karkinodoulos leei tha anastithei, tha paei sthn tourkia, tha ton gamisoune epi 40 meres oloi oi tourkoi kai afou tha tou anoixoune ton kolo, kai tou kremasoune to piso entero gia oura, tote tha vgei soos mesa ap to xysi, kai tha fonaxei dynata thn pisth tou sto Theo, tote oi tourkoi tha thavmasoune tha metanoisoune to 1/3 tha pistepsei to allo trito tha paei sthn kina kai to allo trito tha ton xanagamisoune mexri na xanapsofisei, isos h soulpikia na oloklirosei tis prοfιteies tou paisiou pano se ola afta synexizousa thn ierh mas paradosh

14 Φεβρουαρίου 2008 στις 9:41 μ.μ.  
Blogger ΕΩΣΦΟΡΟΣ ΧΡΥΣΑΥΓΟΣ said...

γενικα αυτες οι υπερφυσικες φασεις ειναι δυσκολο να κατανοηθουν οποτε γινεται χαμος
αλλα ετσι ειναι και πιο απολαυστικες και μυστικιστικες εχει πουτσες μουνια χυσιες καυλα ρεουσα ζαμπον φακες ολα μαζι και μετα πρεπει να εχεις κληρονομικο χαρισμα για να βγαλεις ακρη

16 Φεβρουαρίου 2008 στις 12:27 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home