Παρασκευή, Ιανουαρίου 27, 2006

ΑΡΜΑΘΙΑΣΤΕ ΜΟΥ Τ'ΑΡΧΙΔΙΑ

Γεννήθηκα στο Τσερνομπίλ είμαι μεταλλαγμένος
Μου λείπει η κωλότρυπα είμαι πάντα χεσμένος
Αρχίδια έχω μπόλικα Κανά δυο τρεις ντουζίνες
Και ρίχνω χύσιμο παχιό σαν τους νεροσωλήνες

Από μικρός όλο έχυνα και πήγαινε χαμένο
Η οικογένεια με έδερνε με είχανε δεμένο
Μικρά παιδάκια παίζανε με ένα τσαμπί Αρχίδια
Και στις ζωοπανήγυρεις με γάμαγαν τα γίδια

Τότε ήρθε η κακεμπε με πήρε Σιβηρία
Γνωρίστηκα τότε εκεί με μια έκφυλη κύρια
Πλενότανε στα χύσια μου και ζούλαγε τις μπάλες
Και επειδή ήτανε πολλές δεν τις ζούλαγε όλες

Μέσα στα χιόνια τα λευκά τα χύσια μου χανόταν
Έρχονταν άρκτοι ξύνονταν πάνω σε σημύδες
Στη μασχάλη μου φύτρωσαν πάμπολλες κλειτορίδες
Και οι φαντάροι ποιος θα τον χώσει μαχόταν

Τότε ήρθε ξαφνικά από το βόρειο πόλο
Ένας τάρανδος κερατάς με ξεσκισμένο κώλο
Για πούτσες εζητιάνευον και για μεγάλη πέη
Έφθασα αμέσως και άρχισε το χύσιμο να ρέει

Τον έζεψα στο έλκηθρο αφού χόρτασε πούτσα
Από το κρύο μπάφιασα πέταξα για τη λούτσα
Μαγιό δε μου εχόραγε μου κρέμονταν τ΄αρχίδια
Πάλι είχα προβλήματα ξανά από τα ίδια

Έστησα μπίζνα χοντρή με εργοστασιάρα
Πήρα και επιδότηση από τη πασοκάρα
Συσκεύαζα τα χύσια μου τα έκανα κουτάκια
Εξαγωγή τα έκανα τ'αγόραζαν μουνάκια

Όταν μου πρίστηκαν τα ούμπαλα
Στερέψανε δε βγάζαν
Έκλεισε η επιχείρηση χάθηκε η κουτάλα
Στη φυλακή με κλείσανε με πήγανε στη γάδα

Τ'αρχίδια μου μαράζωσαν απ΄την υπερχρήση
Από την επιχείρηση όχι από γαμήσι
Έτσι κατέληξα φτωχός μέσα σε ξένη χώρα
Το μόνο που απόμεινε είναι να κλάνω τώρα

Ετικέτες , ,