Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 08, 2006

ΕΠΕΤΕΙΟΣ

Συμπληρωσα 1 χρονο στο ωραιο μου μπλογκ και ειμαι χαρουμενος και υπερηφανος
Στο διαστημα αυτο πολεμησα τον κομουνισμο χριστιανισμο και γενικα ιουδαισμο τους φλωρους και τους ψευτομεταλλαδες τους κιναιδους και τας παραφυαδας αυτων
Παραλληλα προωθησα το χεβι μεταλ τον ναζισμο την αγαπη για την πατριδα και παρεμφερη ιδεωδη
Θεωρητικα επρεπε να ειχα ασχοληθει και με αλλα θεματα αλλα το αντικομουνιστικο μου μενος συμπαρεσυρε το μυαλο μου και δε μου επετρεπε να ασχοληθω (παρα μονο περιστασιακα και ελλειπως) με αλλα θεματα
Η μεγαλυτερη επιτυχια ειναι η δυνατοτητα να ακουσουν ολοι τρισκαταρατους οπου σιγα σιγα θα υπαρχει ολη η δισκογραφια
Σκεφτομαι να διαθεσω και τους στοιχους απο καθε ντεμον
Μεγαλη επιτυχια ειχαν και οι δημοσκοπησεις (και επονται νεες) οπου ο καθενας βλεπει που στεκεται μπροστα σε καιρια θεματα
Υπαρχει μια σκεψη να βαλω και paypal για χορηγιες γιατι ο σοφος καλλιτεχνης πρεπει απροσκοπτα να ασχολειται με το εργο του και οχι με μπιζνες (οπως κανω τωρα) για να επιβιωσει αλλα θα δουμε
Οσο στεκομαι Ορθιος ο εχθρος δεν θα εχει νικησει ολοκληρωτικα και σιγα θα ανατελει ο ζωωδοτης ΗΛΙΟΣ και θα ανατειλει η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ για την ανθρωποτητα
ΖΗΤΩ Ο ΕΘΝΟΣ

Ετικέτες