Δευτέρα, Οκτωβρίου 30, 2006

ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ μερος 2ο

συνεχιζοντας το αφιερωμα φτανουμε στον φιλο μου γλιεγορι
οτι και να πω ειναι λιγο
απιστευτη προσφορα σε ολους τους τομεις του πολιτισμου και της επιστημης
εχει γραψει πολλα και μεγαλα ποιηματα αλλα σημερα παρτε μονο δυο για αρχη
το πρωτο ειναι ντοκουμεντο απο μειλ παλιο

Τα νεα του Γρηγορακη

Γεια σας σκληρα αγορια
Μετα την ενχειρηση ειμαι καλα και καθομαι και τον ξυνω
Εχω 25 μερες να μπω στρατο και μπαινω τις 6 Φεβ
Χωνω οτι κινειται και οτι δεν κινειται το κουναω εγω και το χωνω
Οσο περιμενω νεα σας παρτε ενα μικρο ποιηματακι

κατι μουνακια στη ρωσσια
κανανε συνωμοσια
12 χρονω πολλες
θε να αρπαξουνε ψωλεςes
--- ---
κι ηρθανε στην εδω τη χωρα
για να φαν μεγαλη ψωλα
ειναι ολες πεινασμενες
κι απο κολο χαλασμενες
--- ---
καπου εμαθα τα νεα
και το λεω στην παρεα
παιρνουμε πουτσα και αρχιδια
πα να βρουμε τα πσολιδια
--- ---
μια και δυο στο νησι
ειχε πηψει στο μουνι
την πεταμε εξω ολοι
φανερωθηκαν οι κολοιi
--- ---
ριχνω μια μαλακια
μαζευτηκε ολοι οι παραλια
και αρχινησε η παρτουζα
μεσα στους πρωκτους πνιγμανος
χυνω χυνω ο καμενος
λασπες και σκατα πεταω
τα κολια τους τα χαλαω
και οποιος παει να κουραστει
φωναζει μια ιαχη
"Ζητω οι ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΟΙ"



το δευτερο ειναι ισως το καλυτερο του και σιγουρα το αγαπημενο μου

ΤΟ ΠΑΡΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΘΕΝΕΣ

Κανουν παρτι οι παρθενες
Κι είναι 12 χρονω
Τους γαμάω το προκτο
Και μου περνουν πιπα ολες

Μπαινω με το πουτσο εξω
Και φωναζουν τη μαμα τους
Ενώ γαμάω τα μουνια τους
Και στο πουτσο θα τις ρεψω

Έχουν αμαλιαγα μουνακια
Κολοτρυπιδα σα στραγαλι
Θα γαμησω το μπακαλη
Θα τον χυσω στα μουστακια

Ξαφνικα φωναζει μια :
“Αχ παρε με από κολο”
“Μεσα μου σε θελω ολο”
Και μπουκαρει η αστυνομια

Μπατσοι μπαινουν στη παρτουζα
Τους γαμάω και αυτους
Χαλαρωνω τους πρωκτους
Κι ο μπακαλης φερνει ουζα

Εγώ χύνω στις κουρτινες
Αυτές χαιδευουν τα μονακια
Μαζεψα οχτω πετσακια
Και ξερνανε ντολμαδακια





Ο Γρηγορης ειναι ενα σεμνο ευαλωτο αγορι που του αρεσουν τα μικρα πορνιδια (μεχρι 18) και οι γιαπωνεζες μαθητριες ειναι ευσεβης και αγνος νεος

Αν ειστε πατρα και τηρειτε τα ανωθεν κριτηρια πατε να σας γαμησει τζαμπα

να και φωτογραφια του

Ετικέτες , ,

4 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

γιαπωνεζες μαθητριες????? συνουσιάζεται μετά αλλοφύλων??? μήπως είναι κιναιδομπολσεβίκος???

31 Οκτωβρίου 2006 στις 7:08 μ.μ.  
Blogger ΕΩΣΦΟΡΟΣ ΧΡΥΣΑΥΓΟΣ said...

εδω θα ηθελα να κανω μια διευκρινιση για να μην δημιουργηθουν παρεξηγησεις
ο γνησιος ναζι αριος επιτρεπεται να συνουσιασθει μετα ιαπωνεζουλων διοτι η αυτοκρατορικη ιαπωνια στο δευτερο παγκοσμιο πολεμο ηταν με το μερος της ναζιστικης γερμανιας μεχρι τελους αρα οκ δεν αποτελει παραβαση των ναζιστικων αρχων
βεβαια ο καυμενος ψηφιζει και κκε (χωρις να ειναι ομως ομοφιλοφιλος) οχι απο πιστευω αλλα απο σεβασμο (κακως νοουμενο ομως) προς τον πατερα του που ειναι (ψευτο)κομμουνιστης (οχι ομως ομοφιλοφιλος) απλα απο οικογενειακη (κακως νοουμενη) παραδοση
βεβαια εγω εχω συζητησει με το γλιεγορ και του εχω πει να μιλησει με τον πατερα του οτι ειναι ελλην και δεν μπορει να ψηφισει τους κομμουνιστας αλλα δεν θελει να τον κακοκαρδισει (κακως παλι γιατι αλλο ο σεβασμος προς τους γονεις και αλλο η αβουλη υπακοη και αλλωστε καλο θα του κανει να μαθει την αληθεια για τον μπολσεβικισμο και τον εγκληματικο του ρολο παρολο το καλο προσωπειο που εχει ψευδως παρουσιασει)
κατα ταλλα ειναι καλη οικογενεια χωρις αλλα προβληματα

31 Οκτωβρίου 2006 στις 7:28 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

poios einai o kwdikos gia tous triskataratous gia to rapidshare?

31 Οκτωβρίου 2006 στις 10:35 μ.μ.  
Blogger ΕΩΣΦΟΡΟΣ ΧΡΥΣΑΥΓΟΣ said...

δυστυχως αγαπητε το rapid share δεν λειτουργει πλεων αλλα συντομως θα φτιαξω ενα fttp server για να βαλω ολα τα χρειαζουμενα
υπομονη
που ησουν εδω και τοσο καιρο επρεπε να τα ειχες ηδη κατεβασει

1 Νοεμβρίου 2006 στις 12:37 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home