Τρίτη, Μαρτίου 13, 2007

ΣΥΓΚΥΡΙΕΣ

Πολλοι με ρωτατε πως θα μπορουσατε να αποκτησετε τα ντεμονς ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΟΙ
Ειχα κανει μια αρχη με τα ισνιπς που δεν τελεσφορεισε γιατι ειχαν καποιους περιορισμους
Σημερα ειμαι στην ευτυχη κατασταση να σας αναγγειλω οτι αλλαξαν αυτοι οι περιορισμοι και ξεκινησα να ανεβαζω τα υπολοιπα ντιμονς
Σιγα σιγα θα ειναι ολα προσβασιμα καθως και τα σειτανς ντεθ λιγο υπομονη ειμαστε σε καλο δρομο
Ακουστε για αρχη το πρωτο και δευτερο και ακολουθουν και τα αλλα
Απλα να επισκεφτεσθε μια στο τοσο το λινκ (αυτη τη μαλακια με το ανθρωπακι που τραγουδαει δεξια οπως βγαινετε στην πλαινη μπαρα) για να βλεπετε τι γινετε εχει επισης και υπηρεσια ενημερωσης για αλλαγες και γενικα ειναι καλη φαση
Γουσταρω

Ετικέτες , , , , , , , , , , , ,

9 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Κριμα που μενετε ΑΝτεργκραουντ! Οτι καλυτερο εχω ακουσει μετα απο μανογουορ!
Χεηλ σεητανς ντεθ
χεηλ θρι ταιμς κερσντ

14 Μαρτίου 2007 στις 1:33 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

τρου χεβι μαιταλς με πινελιές σεβεντισ ψυχεδέλειας αλά χοκγουιντ και τροθ ιβολ σατανικ γκριμ ναζι στίχους. Έυγε. Επί τη ευκαιρία ρε αρχηγέ, πως στο μπούτσο έχεις βάλει ελληνικούς χαρακτήρες στα πολ σου? Πάω να φτιάξω κι εγώ και μου βγάζει η μαλακία οτι δεν επιτρέπονται ελληνικά στις επιλογές.

14 Μαρτίου 2007 στις 11:41 π.μ.  
Blogger ΕΩΣΦΟΡΟΣ ΧΡΥΣΑΥΓΟΣ said...

απαντω
1 μενουμε αντεργκραουντ διοτι η τεχνη δεν ειναι και δεν πρεπει να ειναι εμπορευσιμο προιον και οταν το 1993-4 πωλουσαμε καποια ντιμον γινονταν σε τιμη κοστους (με κασετουλα ραξς-πετρακης) τωρα με το ιντερνετ και την ψηφιακη τεχνολογια ολα ειναι τζαμπα για ολους και σιγα μη βγαλω λεφτα (κανω μπιζνες γιαυτο)
αυτο που ειπες για τους μανογουορ με εκανε να κλαιω ολο το βραδυ
2 οντως ολα αυτα παιζουν και μαλιστα χωρις ο καλλιτεχνης να περνει ναρκωτικα (που το κατηγορω)
τωρα με τα πολς δεν ξερω ποτε δεν ειχα προβλημα
ισως επειδη ειμαι πολυ σκληρος και δε μασαω και φοβηθηκαν να μου κανουν μαλακιες γιατι θα τους γαμησω το χριστο ισως επειδη κανεις καμια μαλακια με τα ενκοντινγκς ισως εβραικος δακτυλος
πολλα μπορει να ειναι προσπαθησε και ενημερωσε με αν ειναι ωραια τα δημοψηφισματα σου (και τζαμπα) να ψηφιζω καιγω

14 Μαρτίου 2007 στις 1:04 μ.μ.  
Blogger ΕΩΣΦΟΡΟΣ ΧΡΥΣΑΥΓΟΣ said...

ρε διμιτρις γιατι εχεις κρυφο το προφαιλς καλο μου παιδι
δεν πιστευω να εισαι κιναιδομπολσεβικος και να κρυβεσαι και να κοροιδευεις

14 Μαρτίου 2007 στις 1:05 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

14 Μαρτίου 2007 στις 2:34 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

στρατηγέ μου, δεν ξέρω γιατί γινόταν αυτό, τέλοσπάντων το φιαξα, μου έλεγε κάτι παπαριές για μιγκρεισιον του γκουγκολ ακάουντ στο μπλόγκερ και δε συμμαζεύεται.... διαφάνεια πάνω απ'όλα... σαν να μου φαίνεται οτι οβραίοι κρύβονται πίσω απ'όλα αυτά

14 Μαρτίου 2007 στις 2:39 μ.μ.  
Blogger ΕΩΣΦΟΡΟΣ ΧΡΥΣΑΥΓΟΣ said...

γενναιε μαλλον ηθελε κανα γαμωσταυριδι αλλα αφου παιζει αστο
εγω γενικα σιχαινομαι την τεχνολογια θα ηθελα να εχω ενα πυργο και κτηματα στο βουνο να παιζω κλαρινο να ακουω χεβιμεταλ να γαμαω μικρες (πολυ μικρες) καυλιαρες βουκωλες και να κλωτσοπηδαω στις ραχουλες μεχρι τοτε αναγκαζομαι και χρησιμοποιω τις μαλακιες αυτες τα ιντερνετ τσατς μαδερφακερ κτλ
τελικα δε με ειπες που ειναι τα πολς που εβαλες
οσο για τους εβραιους να εισαι σιγουρος, μας χτυπουν αλλα δεν ληγιζουμε

14 Μαρτίου 2007 στις 4:40 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

χαιρε αρχηγε!
δεν μο λες, βρηκα μια φωτογραφια που ποσταρες που σε δειχνει να μεταλασεσαι σε λυκανθρωπο, πως μπορουμε κ εμεις οι οπαδοι σου να αποκτησομε το χαρισμαν της λυκανθρωπιας?

χεηλ΄εωσφορς ητερναλ μπρινκερ οφ σγουητ(γλυκο) ιβολ!!

17 Μαρτίου 2007 στις 7:39 μ.μ.  
Blogger ΕΩΣΦΟΡΟΣ ΧΡΥΣΑΥΓΟΣ said...

γενναιε μου
ολα ερχονται με το χρονο και με το ποσο βαθια αγαπας το ναζισμο ενα απλο τεστ ειναι το εξης
1 διαβαζεις χρυση αυγη (το περιοδικο)
2 ακους χει μεταλ
3 γαμας το χριστο
4 γαμας μονακια μικρα (και νεκρα)
5 μισεις τους κομουνιστας (και ολον
τον κοσμο)
αν κανεις αυτα σιγα σιγα η ναζιστικη σου δυναμη αυξανεται (βελτιωνεται και η υγεια σου δεν αρρωσταινεις κτλ) και ερχονται ως δωρα απτον σατανα διαφορα ιματια οπως σε εμενα η λυκανθρωπιαση ο πριαπισμος (θα δειξω σχετικη φωτο σε επομενο αρθρο) και αλλα χρησιμα
μην σταματας και ξαναρχιζεις συνεχισε δυνατα

17 Μαρτίου 2007 στις 11:11 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home