Σάββατο, Απριλίου 28, 2007

ΜΠΛΑΚ ΣΤΑΡ ΤΡΟΥΜΠΑ

επειδη μπαινουσι πολλα κολοπαιδα και χαλουσι την ωραια ατμοσφαιρα που δημιουργουσουμεν το λεω τελευταια φορα να το εντυπωσουσι

ΜΑΓΚΙΕΣ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΚΛΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΙΣΤΙΟΦΟΡΟ ΟΠΕΡ ΑΝΕΥ ΟΥΣΙΑΣ
ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΑΡΑΖΩ ΤΡΟΥΜΠΑ ΣΤΟ ΜΠΛΑΚ ΣΤΑΡ (ΜΑΓΑΖΙ ΣΟΒΑΡΟ ΜΕΤΑ ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΗΘΩΝ) ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΜΕ ΑΝΤΑΜΩΣΕΙ ΝΑ ΙΔΕΙ ΠΟΣΑ ΑΠΙΔΙΑ ΠΕΡΝΕΙ Ο ΣΑΚΟΣ
ΑΛΛΙΩΣ ΤΙ ΜΠΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΖΑΛΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΠΑΝΑΓΙΕΣ ΤΡΩΤΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΛΑΝΕΤΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΛΥΝΩ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΓΑΜΗΣΩ ΤΙΣ ΜΑΝΕΣ ΣΑΣ (ΚΑΘΟΤΙ ΕΧΩ ΑΡΧΕΣ ΔΕΝ ΓΑΜΩ ΒΡΩΜΙΚΟΣ)
ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΑΝΩΜΑΛΟΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΟΥΣΙ ΔΙΑ ΝΑ ΒΡΙΣΘΩΣΕΙΤΕ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΧΡΕΩΝΩ ΟΧΙ ΤΖΑΜΠΑ
ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΤΗ ΣΠΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΓΡΙΕΥΩ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΓΡΙΕΥΩ ΓΙΝΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΑΙΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΝΩ ΧΑΜΠΑΡΙ ΤΙΠΟΤΕ

Ετικέτες , , , , ,

19 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

"ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΑΡΑΖΩ ΤΡΟΥΜΠΑ ΣΤΟ ΜΠΛΑΚ ΣΤΑΡ (ΜΑΓΑΖΙ ΣΟΒΑΡΟ ΜΕΤΑ ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΗΘΩΝ)"
Στα @@ μας.

"ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΜΕ ΑΝΤΑΜΩΣΕΙ ΝΑ ΙΔΕΙ ΠΟΣΑ ΑΠΙΔΙΑ ΠΕΡΝΕΙ Ο ΣΑΚΟΣ"
οκ. Θα ερθω να σου δωσω και τα λεφτα που χρωσταω στη μανα σου. Μου τα εχει πρηξει η καριολα.

"ΑΛΛΙΩΣ ΤΙ ΜΠΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΖΑΛΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΠΑΝΑΓΙΕΣ ΤΡΩΤΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΛΑΝΕΤΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΛΥΝΩ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΓΑΜΗΣΩ ΤΙΣ ΜΑΝΕΣ ΣΑΣ (ΚΑΘΟΤΙ ΕΧΩ ΑΡΧΕΣ ΔΕΝ ΓΑΜΩ ΒΡΩΜΙΚΟΣ)"
Μην γαμας πολυ,χεσε και λιγο.

"ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΑΝΩΜΑΛΟΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΟΥΣΙ ΔΙΑ ΝΑ ΒΡΙΣΘΩΣΕΙΤΕ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΧΡΕΩΝΩ ΟΧΙ ΤΖΑΜΠΑ"
Καλα θα κανεις. Και η μανα σου τζαμπα χρεωνει.

"ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΤΗ ΣΠΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΓΡΙΕΥΩ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΓΡΙΕΥΩ ΓΙΝΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΑΙΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΝΩ ΧΑΜΠΑΡΙ ΤΙΠΟΤΕ"
Σιγα θα κλασεις.

28 Απριλίου 2007 στις 2:02 π.μ.  
Blogger ΕΩΣΦΟΡΟΣ ΧΡΥΣΑΥΓΟΣ said...

μωρη ομορφη πορνη μπες γραψε και σκοτισε μας ταρχιδια
αλλα ξερω που το πας και δε θα σου περασει
να με τσαντισεις και να σου πω "θα σε βρω να σε γαμησω" και αμεσως να ερθεις με ταξι να φας πουτσα φρεσκια
οσο ομως και να κοπτεσαι δε σε γαμω ψοφα καλυτερα να σε γαμει ο σατανας στην κολαση και εσενα και την νεκρη γιαγια και τα νεκρα σου σογια που θα πεθανουν με καρκινο συντομα και θα κληρωνει ο δημος τις κολοτρυπες τους να τις γαμουν αστεγοι και αναπηροι αντι για αδεια περιπτερου
εισαι και πονηρος αλλα μολις σου γαμησα το χριστο (και την παναγια) τις εκοψες τις θεολογικες κουβεντες
πουτανιτσα ουτε τον σκυλο μου τον αντολφ (τον μαυρο και κακο) δεν βαζω να σε γαμησει να σκασεις και να πας να βαλεις παλουκια και ηλεκτροφορα καλωδια στο κολο σου

28 Απριλίου 2007 στις 2:20 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Να σου πω ρε Αρχηγε δεν μπορεις να κανεις ενα Ντελιτ τα σχολια τους?
Σιγα να πουμε, δημοκρατες ειμεθα για να μας κοπτει τη λεει ο καθε μαμουχαλος?
Α νομιζω ξερω σε ποια αλλα σαητ μπανει το μουνοπανο, το εχω ξαναπετυχει το νικ του,κ μαλλονε ειναι αυτος γιατι γραφει κ με ιδιο στυλ! δεν θα ειναι δυσκολο να των εβρουμε!

Πρωκτοθεριστης!

28 Απριλίου 2007 στις 6:34 μ.μ.  
Blogger ΕΩΣΦΟΡΟΣ ΧΡΥΣΑΥΓΟΣ said...

κοιτα εγω σχολια δεν σβηνω τοχω ιδεολογικως
αμα θελει ο αλλος να μπει να του γαμησω το χριστο/παναγια καλα κανει και μπραβο του και εγω βγαζω ωραιους συνδιασμους και βελτιωνομαι (αυτο με την κληρωση σε αστεγους της κολοτρυπιδας σαρεσε καινουργιο)
τωρα να τονε βρουμε κιολας και να τον γαμησουμε και απο κοντα και αυτο καλο και ευπροσδεκτο
γενικα εχω πει δε μασαω μια και μονος μου να μεινω και ολοι να ειναι κοντρα δεν περνω χαμπαρι τιποτε
καθοτι αμα εχεις δικιο και εισαι σωστος τι να σου πει ο καθε βλακας που ουτε να βρισει δεν ξερει

28 Απριλίου 2007 στις 11:45 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

"Να σου πω ρε Αρχηγε δεν μπορεις να κανεις ενα Ντελιτ τα σχολια τους?"
Θιχτηκες εσυ ?

"Α νομιζω ξερω σε ποια αλλα σαητ μπανει το μουνοπανο, το εχω ξαναπετυχει το νικ του,κ μαλλονε ειναι αυτος γιατι γραφει κ με ιδιο στυλ! δεν θα ειναι δυσκολο να των εβρουμε!"
Ενα δυο ενα δυο
Θα μου κλασεις τα αρχιδια.

"Πρωκτοθεριστης!"
Ναι, σε πιστεψαμε.

29 Απριλίου 2007 στις 12:34 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

"αμα θελει ο αλλος να μπει να του γαμησω το χριστο/παναγια καλα κανει και μπραβο του και εγω βγαζω ωραιους συνδιασμους και βελτιωνομαι (αυτο με την κληρωση σε αστεγους της κολοτρυπιδας σαρεσε καινουργιο)"
Nαι ρε, εχεις χιουμορ.

"τωρα να τονε βρουμε κιολας και να τον γαμησουμε και απο κοντα και αυτο καλο και ευπροσδεκτο"
ενα δυο ενα δυο
θα μου κλασεις και εσυ τα αρχιδια.

"γενικα εχω πει δε μασαω μια"
Ενω καποτε ησουνα το παιδι της σφαλιαρας.

"και μονος μου να μεινω και ολοι να ειναι κοντρα δεν περνω χαμπαρι τιποτε"
Ε ναι... δεν θα προλαβεις να παρεις χαμπαρι τιποτα.

"καθοτι αμα εχεις δικιο και εισαι σωστος τι να σου πει ο καθε βλακας που ουτε να βρισει δεν ξερει"
Στο μοναδικο που εχεις δικιο ειναι η φωτο που ποσταρες με τον σκυλο να σε γαμαει.

29 Απριλίου 2007 στις 12:39 π.μ.  
Blogger ΕΩΣΦΟΡΟΣ ΧΡΥΣΑΥΓΟΣ said...

και εχουμε τωρα το μικρο πουστρονι που ανακαλυψε το ιντερνετ και ποσο καυλωνει να το βριζουν και βαζοντας αυξανουμενα μεγαλα οικιακα αντικειμενα αυνανιζεται
δυστυχως εχω κατι ψιλα αλλα να κανω οποτε δεν θα σε βρισω αλλα εχω να σου προτεινω το εξης πανε στο νεκροταφειο ξεθαψε τα κα κοκαλα της πουτανας της μανας σου που πεθανε μολις καταλαβε ποσο πουστης εισαι (την πρωτη μερα βρεθος θυλαζες μπιμπερο σε σχημα πουτσας δεν ηθελες αλλα και μετα στο βαζαν στο γκωλο) και βαλτα στο γκωλοσ
αυτα τα ολιγα
αμα ειναι πες και σε αλλους μαλακες φιλους σου να μπαινουν να αυξανεται η κυκλοφορια του μπλογκ στις 10000 περνω δωρο αποχυμωτη

υγ και αλλαξε λιγο στιλ αυτο με την αντιγραφη τη ειπα και οι παμπονυρες απαντησεις σου βαρυνε το κανες μια δυο εισαι και πουστης εισαι και μαλακας κριμας γιατι δεν αυτοκτονας να απαλλαχτεις απτην μιζερια της υπαρξης σου

29 Απριλίου 2007 στις 12:53 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τυπικός μάγκας του Ιντερνετ...
Μπράβο, Πανε να τελειωσεις το σχολείο βλάκα ''καμένε''...

Ω ναι, Ξερω κ που αραζεις...

Πρωκτοθεριστης

29 Απριλίου 2007 στις 4:18 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

πες το λοιπόν ρε πρωκτοθήρα, να του ανοίξω λίγο και τον παιδικό του κωλαράκο του παλιοπούστη.

2 Μαΐου 2007 στις 11:38 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

o tromos pou phre, einai arketos!!
Pantws psemata den tha pw xerw to meros pou syxnazei alla apo fatsa den ton exw dei!
Logika katalave apo to sxolio mou oti gnwrizw giauton k mougase o mikros!!!

AssHarvester

2 Μαΐου 2007 στις 5:37 μ.μ.  
Blogger ΕΩΣΦΟΡΟΣ ΧΡΥΣΑΥΓΟΣ said...

αι κομμουνισται αγαπητε ειναι ετσι ανανδροι
αλλα ο καιρος γαρ εγγυς για το μεγα εθνικο ξεσηκωμο και καθαρσιν

2 Μαΐου 2007 στις 9:13 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Tι θα γίνει ρε Αρχηγε, κανα Αρθρο θα γραψεις? Η τεμπελια σε εφαγε ε?
20 μαιου Κλοβεν Χουφ Θα γινει της πουτανας!!!!!!!!
ΧΕΒΙ ΜΕΤΑΛ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ

Πρωκτοθεριστης

A μανογουορ πηγες? εγω πηγα! γαμησε τα παιξανε πολυ καλα, δειξανε γιατι ειναι οι βασιλιαδες του χεβι μεταλς!!!Κ γάμησαν κ τους Φλωρους κ τους πουστηδες, καποια πουστρακια κ κοθμουνια χεστηκαν οταν ειδαν τη γκομενα με τα βυζια εξω! ουστ ρε ΠΟυστηδες!

2 Μαΐου 2007 στις 11:37 μ.μ.  
Blogger ΕΩΣΦΟΡΟΣ ΧΡΥΣΑΥΓΟΣ said...

για να μην λες οτι δεν γραφω
λαβε αρθρο καταπελτη που θα ταραξει τα νερα
εχω ακομα κανα δυο στο μυαλο μου αλλα οντως βαριεμαι τρελα

μανογουορ δεν πηγα ειχα παει το 1992 τωρα γερασα και ακουω σπιτι
καλα κανανε και τους γαμησαν τους φλωρους για να μην μιλανε

κλοβεν χουφ!!! υπαρχουν ακομα αυτοι
τι γινεται αναστηθηκαν νεκροι και ερχονται για απαρχτες ελλαδαρα μονο οι κιριθ ουνγκολ μινανε

3 Μαΐου 2007 στις 3:14 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

"o tromos pou phre, einai arketos!!
Pantws psemata den tha pw xerw to meros pou syxnazei alla apo fatsa den ton exw dei!
Logika katalave apo to sxolio mou oti gnwrizw giauton k mougase o mikros!!!
Logika katalave apo to sxolio mou oti gnwrizw giauton k mougase o mikros!!!"
Oχι δεν "πηρα τρομο". Απλα, ακομα γελαω...

"Pantws psemata den tha pw xerw to meros pou syxnazei alla apo fatsa den ton exw dei!"
Oυτε εγω λεω ψεμματα. Ακομα γελαω !

6 Μαΐου 2007 στις 3:56 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

κάτσε να δεις γέλια που θα κάνει και το κωλαράκι σου, μόλις σε μαγκώσουν. Τριαντάφυλλο θα γίνει η σούφρα σου...

7 Μαΐου 2007 στις 11:47 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ρε συ resuractor, τρούμπα, εδώ στον πειραιά εννοείς;

7 Μαΐου 2007 στις 11:50 π.μ.  
Blogger ΕΩΣΦΟΡΟΣ ΧΡΥΣΑΥΓΟΣ said...

ειχαμε ολα ταλλα μπαινουν και παιδακια και κανουν πονηριες
τουλαχιστο ο αλλος που το παιζε αναρχια εφαγε παναγιες και εφυγε
ετουτοδω το βριζεις το απειλεις τιποτα οποτε ή ειναι πουστακι/πουτανακι ανωμαλο θελει βρησιμο και ξυλο ή ειναι κανας ναρκωμανης κοκαλλο και δεν καταλαβαινει τι του γινεται γιατι γραφει και μαλακιες και νομιζω οτι λεει κατι πολυ πονηρο
μορφι επαναλαμβανω αραζω τρουμπα μπλακ σταρ (στον πειραια στα καμινια φτωχια καλη καρδια μα και γκρινια) ελα να σε γαμησω και να σε δειρω να σε αποκλειω δηλαδη απο καθε θυσια

7 Μαΐου 2007 στις 12:29 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μια καλη τακτικη για αυτούς τους ενοχλητικούς όταν ειναι πούστηδες κάτω απο 15 χρονω είναι να τους λές ότι θα κάνεις τελετή να έρθουν τα λυκόσκυλα του Σατάν το βράδυ που κοιμούνται να τους στοκάρουν τη κωλοτρυπίδα και να τους ανοίξουν τρύπα στο μέτωπο με φερμουάρ να γαμιούνται απο κεί. Α θέλω να ανεβάσεις και μία το κόμικ με τον παππού αν τόχεις ακόμα.
Κατάλαβες ποιος είμαι ετσι?

17 Μαΐου 2007 στις 4:06 π.μ.  
Blogger ΕΩΣΦΟΡΟΣ ΧΡΥΣΑΥΓΟΣ said...

γενικα οταν επικαλεισαι το σατανα κερδιζεις στον εντυπωσιασμο τουλαχιστο τωρα αμα φερει και τα σκυλια της κολασεως που ειναι μαυρα, κακα, κλανουν και τρυπουν ροδελιτσες σιγουρα δεν μπορεις να χασεις
αν ομως ειναι βρωμοπουστες του ελεους και εποφθαλμιουν μεγαλα τριχωτα ζωα να τους βατευσουν τι γινεται μηπως τοτε το γλυκο φλογοβολο πρεπει να δωσει λυση
Τα κομικ με τον παππου εχω το ενα αυτο με τον πολντο το αλλο με τον πιτ "ετσι νικησα τον σατανα" π'δακο τοχεις εσυ και πρεπει να το σκαναρω (με τα υπολοιπα γραμματα μου) φιλε μου γλιεγορι
αν δεν εισαι ο αυτος αει γαμισου πες ποιος εισαι βαριεμαι αυτα τα βρες με
προτιμω να σε σκοτωσω και να μεινω με την απορια

17 Μαΐου 2007 στις 12:47 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home