Πέμπτη, Αυγούστου 02, 2007

Ο ΓΕΝΝΑΙΟΣ ΟΠΑΔΟΣ αναρχικος

Μου το εστειλε εμπνεομενος απο το αρθρο μου για τον νηπιοβαπτισμο και το αντιχριστιανικο του μενος
Δηλωνει αναρχικος αλλα νομιζω δικος μας ειναι (μιας και δεν μου φαινεται για κιναιδομπολσεβικοεβραιος)
Αφησε τον τιτλο να τον βαλω εγω (μεγαλη μου τιμη) και πραγματι μετα απο χρονια σκεψης κατεληξα

ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΓΑΜΑΕΙ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ - ΚΡΗΤΗ

Μέσα στσι Κρήτης τα βουνά
είδα μία κυρία
που μου 'πε όταν τη γάμαγα
πως είν' η Παναγία

Καθώς την επασπάτευα
κι έβλεπα τον πρωκτό της,
σκέφτηκα: "ώρε διάολε
που να ΄ναι ο Χριστός της;;"

"Μαρία Χοζοβιώτισσα
και Παναγιά 'Παρθένα',
πες μου που είν' ο γιόκας σου
και θα σου βάλω τρένα"

"Ο γίος μου ο μονάκριβος
στο χοιροστάσιο είναι
και λέει σε χοίρο παχουλό
'Σε τσιμπουκώνω! ΧΥΝΕ!!'"

"Μωρή ψωλού και τσιμπουκλού
κα-τα-ξε-κω-λια-σμέ-νη
ποιόν θα γαμήσω τώρα εγω;
ποιός άλλος απομένει;;"

"Γάμα τον ίδιο το Θεό
που 'χει μόν' ένα αρχίδι,
πιάστον απ' τ'άσπρο του μαλλί
και σκίσ' του το σουφρίδι"

Κλεινοντας θα ηθελα να κανω εκκληση σε ολες τις φασιστικες πνευματικες δυναμεις του τοπου να στειλουν τα εργα τους και να γινει το απλο αυτο μπλογκ ενας χωρος πνευματικης αντιστασης στο κατεστημενο των εβραιων και ομοφυλοφιλων
Επισης θα ηθελα να σας ζητησω να με βοηθησετε στην προσπαθεια μου να μου απονεμειθει ενα δικαιως αιτουμενο νομπελ λογοτεχνιας για την τεραστια προσφορα μου

Ετικέτες , , , , , ,