Πέμπτη, Ιουνίου 12, 2008

Ο Γλυκοτσούτσουνος

ενα ποιημα του οπαδου δεσφα αυτοβιογραφικο γλαφυρο και μεστο σε νοηματα

Ο Γλυκοτσούτσουνος

Με λένε Γλυκοτσούτσούνο
και ψάχνω κλειτορίδα
παρ' όλαυτα βολεύομαι
και με κολοτρυπίδα

Γι' αυτό θα ψάχνω πάντα και παντού
στης γης όλα τα μέρη
γιά 'να ώραίο, στρόγγυλο
κι αφράτο κολομέρι !

Με λένε Γλυκοτσούτσουνο
και έχω συσωρεύσει
γι' αυτό βάλε τον κώλο σου
γοργά να αφοδεύσει

Κι αφού ο κόπρος άφθονος
επρόκειτο να ρεύσει
θαρρώ μετά πως είν' σωστό
καλά να πλύνεις τον πρωκτό ! (1st solo guitar)

Πιστεύω τώρα πια
καλά μ' έχεις γνωρίσει.
Ο Πούτσος μου μες τ' άντερο
έχει βαλθεί να χύσει

Γι αυτό άσ' τα καπρίτσια σου
κι εγώ θα βοηθήσω...
για να σ' αρέσει πιο καλά
τον κόλο σου θα γλύφσω ! (Solo Clarino in D flat)

(Όμως)
Κόλος είναι αυτός και χέζεται
μυρίζει και σκατίλα
το νού μας πρέπει να 'χουμε
μη πάθουμε την νίλα

Καινούριες εμπειρίες δεν ζητώ
στη μάπα μου απάνω
μονάχα θε τον πούλο μου
στη σούφρα σου να βάνω ! (2nd solo guitar)

Για να μην απορείς, παρ' όλ' αυτά,
πώς είν' γλυκία η φάση,
ο στόμας σου το πέος μου
πρέπει να δοκιμάσει!

Γι' αυτό λοιπόν, άκου καλά :
Αφού σε σοδομήσω
αντί για το κολάντερο
στο στόμα σου θα χύσω

Κι αφού λοιπόν το αισθανθείς
στη γλώσσα σου να τρέχει
θα διαπιστώσεις έκπληκτη
γεύση γλυκιά πως έχει ! (κλόουζινγκ : πουλόφωνο με 1 Τρύπα)

(Γενάρηςερίπου) 1999)

Ετικέτες , , , ,