Τρίτη, Αυγούστου 07, 2007

CALLING SATAN

Ξερω οτι ειχα υποσχεθει καποια αρθρα βασικα εδω και καιρο
αλλα δεν εχω καθολου ορεξη για σοβαρο γραψιμο
ειναι τα μουνακια εκτος που με αποπροσανατολιζουν ειναι η τρελη εμπνευση πυ εχω και γραφω απο τα πιο κορυφαια ποιηματα της καριερας ειναι η βαρεμαρα που ειναι χαρακτηριστικο μου
εν τελει δεν καθομαι να ασχοληθω
ισως απο σεπτεμβριο
απολαυστε ομως το πρωτο ωραιο ποιημα που αν και αγγλικο τιτλο (για να πωλησω εξωτερικο) εχει ελληνικους στιχους (για να το καταλαβαινετε)

CALLING SATAN

Μάζεψα τσουβαλιές σκατά
Και ιζήματα από τα κρεμαστά
Δυο κοντεινερ σερβιέτες
Του οικονόμου ληγμένες σοκοφρετες

Έκανα και ένα κύκλο με κέντρο τ’αρχιδιαμ’
Στη μέση έβαλα ταψί με παστίτσιο απ’τη μαναμ’
Έβαλα τη πουτσαμ’ σε φούρνο μικροκυμάτων
Γάμησα τα πτώματα εφτά γάτων
Και όλα αυτά σε νύχτα με πανσέληνο
Τηγάνισα μπαρμπούνια με σαφραμι και σέλινο
Έφαγα λίγο έκανα κολατσιό
Γιατί το βράδυ ήτο κουραστικό
Και εντέλει τον σατανά καλώ
Αλλά κατά λάθος μου στέλνει το χριστό
Μεγάλη αποτυχία άχρηστη σαρκολατρεία
Με ένα τουφέκι τον βαράω στο σταυρό
Του γαμάω του χριστό το χριστό
Τον σκοτώνω και γελώ

Τώρα καταλαβαίνω το μακάβριο αστείο
Πέφτω νεκρός με παίρνουν στο νοσοκομείο
Με πλακώνουν στα ηλεκτροσόκ
Μόνο η πουτσαμ’ ανέκαμψε που είναι ροκ
Τσιμπούκια μου κάνει μια αδελφή
Νοσοκόμα με μουνί δηλαδή
Βλέπω όραμα το σατανά
Και συνέρχομαι για τα καλά
“ μην με επικαλείσαι ερήμην ανόητο παιδί
Θα σε λιώσω θα σου σπάσω κανά παΐδι
Μπορεί να είσαι αρχιερέας σεβαστός κακός
Αλλά μου είσαι αδιάφορος”

Όταν ξύπνησα μου έλειπε ένα αρχίδι
Δεν πρόλαβα να πω κάτι μου το κοβαν ήδη
Μια θυσία στο σατανά
Για την επόμενη γενιά


* η γνωστή λίμνη των κρεμαστών κοντά στο γλυκό Αγρίνιο όπου η ΔΕΗ έχει υδροηλεκτρικό φράγμα

Ετικέτες , , , ,